Payroll

Gepassioneerd door cijfers en mensen

Heb je nood aan tijdelijke ondersteuning op jouw personeelsdienst? Dan biedt PHR jou een HR held om jouw bedrijf snel en efficiënt verder te helpen. Dit kan gaan van een administratief HR medewerker, HR officer, payroll consultant tot HR manager.

Onze helden zijn inzetbaar voor tijdelijke opdrachten en dankzij ons doorgedreven competentiemanagement hebben we altijd de juist man/vrouw op de juiste plek.

Onze kennis

Onze payroll consultants zijn multi inzetbaar en hebben een grondige kennis van:
  • Diverse payroll software pakketten
  • Tijdsregistratiesystemen, Employee Self Service,…
  • Sociale wetgeving
  • Opzetten HR rapportering en dashboards
  • Optimalisatie werkprocessen, digitalisering
  • Opmaak en updates van policies en arbeidsreglement
  • Optimaliseren van verloning & extra-legale voordelen

Onze troeven

  • We hebben een analytisch vermogen en zijn resultaatsgericht.
  • We fungeren als adviesverlener voor zowel HR managers als voor HR medewerker, maar ook aanspreekpunt voor uw personeel en organisatie.
  • Wij zijn flexibel inzetbaar in alle loon en personeelsadministratie
  • We volgen en implementeren permanent de recentste ontwikkelingen en laatste tendensen op de HR-markt.

Nood aan een HR held voor uw personeelsadministratie? Contacteer ons.

Maak kennis met de superhelden van PHR!


PHR Consulting, opgericht in 2008 door Ilse Pauwels, is een team HR en payroll superhelden met de nodige background in HR Management & Payroll.

Maak kennis met ons team

Contacteer ons


Nood aan een HR of Payroll Superheld in uw organisatie? Contacteer ons dan nu!